Thursday, November 25, 2010

Nikah ♥ I'm a Wife !

30 January 2010

Walaupun dah basi, tapi masih mau abadikan kenangan paling indah itu di sini.
Yaaa.. 30 Januari 2010.. En. Hubby dan saya telah selamat diijabkabulkan 
dan sah sebagai hubby and wifey,,, 
Alhamdulillah.... Syukur yang tak terhingga pada Allah..

Perasaan: Ape ye perasaan pada hari tu? 
Hmmm, sebenarnya lebih pada rasa sayu dan sedih kot.. Ntah laaa, perasaan bercampur-campur... Tp, rasaanya, semua orang pasti merasai perasaan yang sama kn?


Tapi, tak tau kenapa, bile tiba hari itu perasaan sedih lebih lagi..
Paling tak percaya, bile tiba-tiba air mata mengalir time tgh make-up..

 

Kenapa sedih? Ntah laaa... Bile terpandangkan wajah mak, hati jadi sayu.. 
Dan, bermula dari situ, air mata memang tak berhenti mengalir... 
Ke saya yang memang gembeng? Hehehe...

Perasaan En. Hubby time tu saya tak tau laaa.. Mungkin lebih kepada berdebar kot... 


Tp, memang rasa macam tak percaya pun ada... "Btol ke aku nk kawen ni?"
Huuuuuu..~
 
   Abah, orang paling penting pada hari itu... 



Mak pula? Apa perasaan mak waktu itu, ya?

Dari raut wajah itu, dapat aku rasakan yang mak seakan berkongsi perasaan yang sama...
Dan disebabkan wajah kasih itu jugalah yang membuatkan diri ini menjadi lebih syahdu..
Walau apa pun, dalam hati ini sentiasa ada dirimu.. Percaya lah.. 
Dan, Alin sangat sayangkan mak!!!~



Debaran En. Hubby hanya Allah je yang tau.. Tapi, semuanya nampak jelas di mukanya.. =)



Mana tidaknya, En. Hubby dikerumuni sanak saudara sekalian yang turut mau menyaksikan saat yang penuh bermakna itu...




Dan aku? Pastinya diapit oleh sahabat sejatiku, Eka.. 


Thank u so much, dear.. for always being there for me.. 

Antara orang yang paling penting dalam hidup aku..
:: Mak & my lovely sister, Yah ::



Dan akhirnya,
Saat itu...







Alhamdulillah, akhirnya kami sah sebagai 
hubby and wifey...
 

Pemberian  mas kahwin.. 
Apa yang lucu??
Pak imam ckp:
"Nie mas kahwin nya, yang.."
Pak imam suruh jwb:
"Terima kasih, bang.. "




:: Symbol of our love ::





"We are officially married!!!"




AND


I'm a wife!!!!!



More memorable moments +++ to be continued!!~

2 comments:

N a d i a said...

Bila baca balik.. terasa macam baru jer attend majlis Alin dulu..

tak sangka nak setahun berlalu dah..


(^_^)

a L i N said...

Tau xpe... Ari nie.. genap 11 bulan... So, lagi sebulan setahun.. Wee...~

Post a Comment