Home Fabulouz Shawl Fabulouz Kids My Facebook Album

Thursday, July 14, 2011

Masa depan

Dah lama tak update blog...
Banyak cerita, tiada masa.. T_T
Sedih!!!

Entri nie special untuk my beloved friend yang tak lama lagi mau terbang ke Jepun!!!!

Untuk sambung PHD dia.. Seronok, kan?

Dan kadang-kadang buat aku temalu sendiri...
Semua best friend aku dah ada Master, PHD...
Aku???
Tetap macam nie je...
Bercakap tentang education... Aku pernah terfikir untuk further study...
Tapi, dalam bidang apa?
Engineering???
Maybe it's a no kot...
Sebab aku rasa, aku takkan jump again into that field in the future...
Maksud aku dalam kerjaya laa...

Tapi, jauh di sudut hati, aku sayang Engineering!!!!
Dan aku tak pernah menyesal ambil course tu dulu.. =)

Maybe, kalau aku nak further pun, aku akan ambil MBA kot...
Coz I have my own dreams!!!
Maybe, some of the people know it!! Hahahaha... ~

Dan kepada Saf yang bakal terbang ke Jepun, I wish you all the best...
Seriously, I'm proud of you...
And guest what?? She's pregnant now!!!
1 month++ already!!
Yippieeee.... Tambah lagi sorang anak buah aku..
Hehehee....~
** Dalam hati:: When will it be my turn? T_T **




With Eka (right-7 months preggy) and Saf
Picture taken @ Secret Recipe when we met lat weekend

Saf akan menempuh dunia baru di sana...
3 tahun setengah.. satu masa yang agak lama juga bagi aku..

Sambil merenung masa depan ::
"Apa akan jadi 3 tahun dari sekarang, ya?"

All the best, Saf!!!
Good luck, ya?
Will pray for your success.. =)


0 comments:

Post a Comment