Saturday, January 29, 2011

♥ $hhhhhh!!!!! ♥


What??? 2 hari lagi? =)

Hmmm... Masih tak confirm lagi mau ke mana...
Planning asal mau ke Melaka..

Tapi, kami terfikir perkara yang sama...
Melaka macam tak privacy sangat...

Kerana.. kami hanya mahukan waktu berdua!!
Ya, menghabiskan masa berdua...
Jauh dari kesibukan kota...
Untuk bersantai-santai dan mencari ketenangan...
Hanya kami berdua.. =)

Jadi, tunggu saja lah bila tiba harinya nanti.. =)
2 hari lagi ya? 

Satu lagi,
Asalnya, mahu beritahu En. Hubby tentang kewujudan blog ini 
on our Anniversary Day!!!
Tapi, terfikir pula ada baiknya jika jadikan ini sebagai top secret!!!


Sebabnya??

Mahu En. Hubby baca hanya bila diri ini telah tiada lagi di dunia ini!!!
Pasti lebih bermakna kan?
Moga dia akan ingat segala kenangan yang telah dicipta bersama...=)
Jadi, mahu beritahu @ tidak, ya?
[dilema..]
hehehehhe....~


6 comments:

Lala said...

alin!!! jangan kata gitu.. huhu insyaAllah, umur panjang, walau ajal di tangan DIA!

seronok kan kalau ada rahsia2 ni hehehe
ok aper, bgtau huss masa anni korang nnt!comey!

a L i N said...

Heheheh.. Itu laa.. Rase mcm nk bgtau.. tp, ade jgk rs mcm mahu rahsiakan...

Mahu korg bgtau dia kalau Alin dh xde nnt.. =)

Lala said...

ngada alin ni! jangan lah kata gitu!!!!!!!!!huhuhu

D@y@H said...

sudahnye beritahu ke dok???
hehe..hubby saye tahu je... klu die nk baca..die baca.. klu tak..takde la..cuz saya pn jrg update..hahaha

D@y@H said...

eh eh..lupe plak nk tanye..pegi mane ritu... hehehe.... smpi ati tak dtg umah... ;o)

a L i N said...

Dayah,

Org gi Bukit Tinggi je... =)
Iye syg, lps2 nie InsyaAllah sy dtg k? Sori sgt2... Jgn majok, na..=)

Post a Comment